მეოთხე თაობის Chevrolet camaro დებიუტი 1993 მოდელის წლის ახლდება F-სხეულის პლატფორმა. ეს იქნებოდა შეინარჩუნოს იგივე დამახასიათებელი წლიდან პირველი თაობის ს დანერგვა უკან 1967 წელს, 2-კარები, 2 +2 ჯდომისას, ხელმისაწვდომია როგორც კუპეს (პირობითი T-Top სახურავი) ან კონვერტირებად, უკანა წამყვანი, და არჩევანი V6 და V8 powerplants. 1998 მოდელი წელი იყო განახლებული და შესწორებული როგორც გარე და ძრავის ცვლილებები. მეოთხე თაობის camaro ყველასათვის up მეშვეობით 2002 წლის მოდელი, როდესაც General Motors შეწყვეტილი წარმოების გამო ნელი გაყიდვების, ავარიული სპორტულ კუპეს ბაზარზე, და მცენარეთა overcapacity.
პირველი თაობის Chevrolet camaro გამოჩნდა 26 სექტემბერს, 1966, ამისთვის 1967 მოდელის წლის ყველა ახალი უკანა წამყვანი GM F-სხეულის პლატფორმა და კვლავ შესაძლებელი იქნება როგორც 2-კარით, 2 +2 ადგილს, კუპე ან კონვერტირებად ერთად არჩევანი ექვსცილინდრიანი და V8 powerplants. პირველი თაობის camaro ყველასათვის up მეშვეობით 1969 წლის მოდელი.
Camaro სტანდარტული drivetrain იყო 230 cu in (3.8 L) სწორი-6 ძრავის რეიტინგულები at 140 ც.ძ. (104 kW) და მხარს უჭერს SAGINAW სამი სიჩქარიანი მექანიკური ტრანსმისია. იყო 8 (in 67), 10 (in 68), და 12 (69) სხვადასხვა ძრავების შესაძლებელია 67-69 Camaros. და იყო რამდენიმე გადამცემი პარამეტრები. ოთხ სიჩქარიანი მექანიკური იყო შესაძლებელი. ორი სიჩქარე "Powerglide" ავტომატური ტრანსმისია იყო პოპულარული ვარიანტი 1967 წელს და 1968 სანამ სამი სიჩქარე "Turbo Hydra-Matic 350" ავტომატური გახდა შესაძლებელი, დაწყებული 1969 წელს. უფრო დიდი ტურბო 400 სამი სიჩქარიანი ავტომატური იყო ვარიანტი on SS396 მანქანები.
იყო plethora სხვა პარამეტრები ხელმისაწვდომია ყველა სამი წლის განმავლობაში, მათ შორის სამი ძირითადი პაკეტი:
RS იყო გამოჩენა პაკეტი, რომელიც მოიცავდა დამალული ფარები, შესწორებული taillights ერთად სარეზერვო lights ქვეშ უკანა ბამპერის, RS badging, და გარე ნათელი მორთვა. ეს იყო ხელმისაწვდომი ნებისმიერი მოდელის.
SS შესრულების პაკეტი შედგებოდა 350 ან 396 cu in V8 ძრავი და შასი განახლებანი უკეთ მართვას და გამკლავება დამატებითი ძალა. SS გამორჩეულ არასამთავრობო ფუნქციური საჰაერო inlets on hood, სპეციალური striping და SS badging.
Z/28 შესრულების პაკეტი შეიქმნა (შემდგომი მოდიფიკაცია), რათა კონკურენცია SCCA Trans-Am სერია. იგი მოიცავდა მყარი lifter 302 V8, Muncie 4-სიჩქარიანი ტრანსმისია, და დენის დისკი მუხრუჭები.
პირველი თაობის Chevrolet camaro გამოჩნდა 26 სექტემბერს, 1966, ამისთვის 1967 მოდელის წლის ყველა ახალი უკანა წამყვანი GM F-სხეულის პლატფორმა და კვლავ შესაძლებელი იქნება როგორც 2-კარით, 2 +2 ადგილს, კუპე ან კონვერტირებად ერთად არჩევანი ექვსცილინდრიანი და V8 powerplants. პირველი თაობის camaro ყველასათვის up მეშვეობით 1969 წლის მოდელი.
Camaro სტანდარტული drivetrain იყო 230 cu in (3.8 L) სწორი-6 ძრავის რეიტინგულები at 140 ც.ძ. (104 kW) და მხარს უჭერს SAGINAW სამი სიჩქარიანი მექანიკური ტრანსმისია. იყო 8 (in 67), 10 (in 68), და 12 (69) სხვადასხვა ძრავების შესაძლებელია 67-69 Camaros. და იყო რამდენიმე გადამცემი პარამეტრები. ოთხ სიჩქარიანი მექანიკური იყო შესაძლებელი. ორი სიჩქარე "Powerglide" ავტომატური ტრანსმისია იყო პოპულარული ვარიანტი 1967 წელს და 1968 სანამ სამი სიჩქარე "Turbo Hydra-Matic 350" ავტომატური გახდა შესაძლებელი, დაწყებული 1969 წელს. უფრო დიდი ტურბო 400 სამი სიჩქარიანი ავტომატური იყო ვარიანტი on SS396 მანქანები.
იყო plethora სხვა პარამეტრები ხელმისაწვდომია ყველა სამი წლის განმავლობაში, მათ შორის სამი ძირითადი პაკეტი:
RS იყო გამოჩენა პაკეტი, რომელიც მოიცავდა დამალული ფარები, შესწორებული taillights ერთად სარეზერვო lights ქვეშ უკანა ბამპერის, RS badging, და გარე ნათელი მორთვა. ეს იყო ხელმისაწვდომი ნებისმიერი მოდელის.
SS შესრულების პაკეტი შედგებოდა 350 ან 396 cu in V8 ძრავი და შასი განახლებანი უკეთ მართვას და გამკლავება დამატებითი ძალა. SS გამორჩეულ არასამთავრობო ფუნქციური საჰაერო inlets on hood, სპეციალური striping და SS badging.
Z/28 შესრულების პაკეტი შეიქმნა (შემდგომი მოდიფიკაცია), რათა კონკურენცია SCCA Trans-Am სერია. იგი მოიცავდა მყარი lifter 302 V8, Muncie 4-სიჩქარიანი ტრანსმისია, და დენის დისკი მუხრუჭები.
No comments:
Post a Comment